POLECAMY
-15%
Autor:
Wydawca:
Format:
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
Rok wydania | 2015 |
---|---|
Liczba stron | 304 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wydawnictwo Akademickie SEDNO |
ISBN-13 | 978-83-7963-009-7 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
TELEFON OD ANIOŁA
do koszyka
TELEFON OD ANIOŁA
do koszyka
Telefon od Mikołaja
do koszyka
Telefon od Mikołaja
do koszyka
Telefon po północy
do koszyka
Telefon z antypodów
do koszyka
Basia i telefon
do koszyka
Basia i telefon
do koszyka