INNE EBOOKI AUTORA
Poradnik do gry Just Cause 2 zawiera szczegółowy, bogato ilustrowany opis przejścia poprzedzony ogólnymi wskazówkami oraz charakterystykami broni i pojazdów. Całość uzupełniają mapy, ukazujące lokalizację wszystkich 50 pułkowników.
Just Cause 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Bronie (Wyposażenie)Mapa i spis misji (Opis przejścia - Agencja)Chaos i przedmioty (Porady ogólne)Pozostałe (Porady ogólne)Pojazdy (Wyposażenie)Nalot na kasyno (Opis przejścia - Agencja)Biały Tygrys (Opis przejścia - Agencja)Witamy w Panau (1) (Opis przejścia - Agencja)Witamy w Panau (2) (Opis przejścia - Agencja)Pułkownicy
Informacja o grze
Just Cause 2 to kolejna odsłona serii gier akcji, która zadebiutowała na rynku elektronicznej rozrywki w drugiej połowie 2006 roku. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku pierwowzoru, program został opracowany przez szwedzką firmę Avalanche Studios.
Gra Just Cause 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 156 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8054-897-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Just Cause - poradnik do gry
do koszyka
Just Cause 3 - poradnik do gry
do koszyka
Just Cause 4 - poradnik do gry
do koszyka
Just F*cking Do It
do koszyka
Just So Stories
do koszyka
The Four Just Men
do koszyka
Spis treści
-Wprowadzenie -Porady ogólne -Chaos i przedmioty -Pozostałe -Wyposażenie -Bronie -Pojazdy -Opis przejścia - Agencja -Mapa i spis misji -Witamy w Panau (1) -Witamy w Panau (2) -Nalot na kasyno -Biały Tygrys -Górska akcja ratunkowa -Trzej Królowie -W mrok -Słuszna sprawa -Opis przejścia - Ularowcy I -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Pod napięciem) -Wysysanie paliwa -Kosmiczna rozróba -Nowe znajomości -Opis przejścia – Ularowcy II -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Pielgrzymka) -W potrzasku -Najemnicy muszą zginąć -Sądny dzień Rico -Ponad prawem -Grzech śmiertelny -Opis przejścia - Ularowcy III -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Chłopcy z zabawkami) -Wyciąganie Jeremy’ego -Jasny gwint! -Szantaż -Jak zabrać milionerowi lizaka -Na antenie -Opis przejścia - Ularowcy IV -Mapa i spis misji -Stłuczka -Szybko, inaczej on zginie -Ocal las -Opis przejścia - Żniwiarze I -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Wyższa matematyka) -Wzloty i upadki -Poskromienie bestii -Polityczna debata -Pirackie nagranie -Opis przejścia - Żniwiarze II -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Druga poprawka) -Świadek szczególnej troski -Wożąc pannę Stacey -Szersza perspektywa -Czarne złoto -Piekło na resorach -Opis przejścia - Żniwiarze III -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Zakład chemiczny) -Śmierć z nieba -Helikopterowy zawrót głowy -Chcę się wyrwać -Narciarski wyciąg -Zwolnienie warunkowe -Bezchmurne niebo -Opis przejścia - Żniwiarze IV -Mapa i spis misji -Pułapka -Skok na chemikalia -Co dziś w menu -Opis przejścia - Karaluchy I -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Wolny handel) -Czerwony czy niebieski? -Pościg za paparazzi -Problemy na lotnisku -Zgnieść robala -Opis przejścia - Karaluchy II -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Olej za krew) -Kradzież z włamaniem -Na przemytnika skrzyni -Głowa państwa -Z prądem -Klub Mile High -Opis przejścia - Karaluchy III -Mapa i spis misji -Zajęcie twierdzy (Rajska dolina) -Informacyjna autostrada -Żołnierz i zabójca -Rzeka wezbrała czerwienią -Opis przejścia - Karaluchy IV -Mapa i spis misji -Działania ofensywne -O, zbawicielu Panau -Blokada informacji -Pułkownicy | |