INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
Poradnik do gry Two Worlds II zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dostępnych w grze, włącznie z przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań i zakończeń oraz ich konsekwencji w dalszej rozgrywce.
Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. WprowadzenieDostać się do Hatmandoru (Zadania główne – Rozdział 1)Zadania główne – Prolog - Ucieczka z więzieniaMapy ŚwiataPustynna brama (Zadania główne – Rozdział 1)Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha (Zadania – Bayan)Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania (Zadania – Nowe Ashos)Zadania główne – Rozdział 4 - Za wszelką cenęGrobowce arcykapłanów Raneba, Qaa (Zadania – Bayan)Nowe Ashos (Mapy)
Informacja o grze
Two Worlds II to druga część gry z gatunku cRPG stworzonej przez krakowskie studio deweloperskie Reality Pump. Gracze ponownie przenoszą się do pełnej magii i fantastycznych stworzeń krainy Antaloor. Tym razem, by uratować siostrę z rąk mrocznego władcy - Gandohara, główny bohater sprzymierza się z orkami dowodzonymi przez Smoczą Królową. W porównaniu z pierwowzorem, twórcy sequela wprowadzili m.in. szereg usprawnień w mechanice walki, a także nowy system magii.
Gra Two Worlds II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Rok wydania | 2010 |
---|---|
Liczba stron | 294 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-020-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Two Dirty Souls
do koszyka
Two Dirty Souls
do koszyka
Two Gentlemen of Verona
do koszyka
Two Little Women and Treasure House
do koszyka
Two on a Tower
do koszyka
Two on the Trail
do koszyka
Two Point Hospital - poradnik do gry
do koszyka
Two Worlds II: Pirates of The Flying...
do koszyka
Spis treści
-Two Worlds II - poradnik do gry -Wprowadzenie -Mapy Świata -Zadania główne – Prolog - Ucieczka z więzienia -Zadania główne – Rozdział 1 -Dostać się do Hatmandoru -Pustynna brama -Wtyka; Eskorta -Przesyłka; Dostawa -Likwidacja; Kapitan -Klątwa Gorlaga; Stare rany -Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii -Kryształowa armia; Droga do Wieży -Wieża Kłów -Zadania główne – Rozdział 2 -'David jestem...'; Student Sarius -Wieczór kawalerski; Studentka Angie -Esej Angie; Dr Annaya -Profesor Rhodeus; Doktor czy burdelmama? -Umysł straszliwy wielce; David i doktor -Dr Lavarius; Krew za kamień -W paszczę Lwa; Sammy 'Byk' -Specjalista; Karta członkowska -Widzę, więc jestem; Cienie przeszłości; W drodze na bagna -Zadania główne – Rozdział 3 -Pierwsze spotkania; Kapłan -Kapłan i amulet; Amulet Aidana -Kowal Culainn, Ratunek; Wronie Bajoro, Zatopiona iglica -Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę -Stare zaklęcie; Ogród Nalii -Zwoje Garadela; Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca -Wiedźma, Powrót; Demon, Serce demona; Powrót Nalii, Przeżycie Aidana -Zadania główne – Rozdział 4 - Za wszelką cenę -Zadania – Alsorna -Na ratunek -Prorokini -Dar Pha; Dach nad głową -Sokaris; Znajdź Ghortariusa -Uszkodzony teleporter; Kamienie runiczne -Wrak; Czas zapłaty -Koszmary orka; Kolekcja Nortara -Łuk Nortara; Ślady Gandohara -Zadania – Bayan -Klinika weterynaryjna -Głód; Zaginiona głowa -Brakujące łopaty; Podrobiona przepustka -Szlak przemytników; Kałamarz skryby -Dar dla hazardzisty; Rytuał inicjacji -Gonitwa koniokrada; Susza -Maraton Jade’a – runda I, II, III, Nowy dom na sawannie; Jaja termitów -Grobowce arcykapłanów Narmera, Aha -Grobowce arcykapłanów Raneba, Qaa -Grobowce arcykapłanów Userkafa, Huni -Grobowce arcykapłanów Dena, Sahura -Grobowce arcykapłanów Unasa, Teti -Pogorzelisko -Zadania – Hatmandor -Dochodzenie w sprawie morderstw; Smoczy pancerz -Cesarska przesyłka; Przyjaciel w potrzebie; Trzecia osoba -Łza Maliel -Transakcja -Informator Valarina – morderstwa, tożsamość Miraża -Kopuła Bólu -Zdrajca -Zemsta Mirrda; Inwestycja w fabrykę -Rozwój fabryki; Nowa fabryka -Ziołowe preparaty; Centrala nasienna -Chora ciotka; Ręka sprawiedliwości -Zbezczeszczona kaplica; Kryształowy szał; Słodka zemsta -Zadania – Nowe Ashos -Pan Lexington (1); Rekieterzy -Pan Lexington (2); Kandydat -Bilet na plażę; Polowanie -Ostatnia szansa; Nagroda Lexingtona; Modlitwa za zmarłych -Ślad w dokumentach -Wyjątkowa księga; Rzecz godna opisania -Podstępny Timmy; Problem z Georgem -Dobry rocznik; Ręka sprawiedliwości -Mściciel; Nowy dom w Ashos -Ekskluzywne parasole; Zmarły kochanek -Zdrada; Nietypowa dziewczyna -Pożądliwa czwórka; Niezaspokojona potrzeba; Zły wpływ -Zadania – Gardziele -Trofeum; Zagubiony partner -Serc starania stracone -Ostatnia krucjata -Malarz magii; Niespokojny duch -Zadania – Tir Geal -'Kronika', 'Kronika' – tom 2; Dawno utracone złoto -Naszyjnik wdowy; Szalony kowal -Zadania – Gildia wojowników -Zlecenie dla sławy; Przerwany pogrzeb -Więzy krwi; Łowy -Przeklęta krew; Plażowicze -Kobziarz z Ashos; Gadzi park -Wioska; Siedmiu braci; Poskramiacz owadów -Zadania – Gildia kupców -Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia -Pożywna dieta -Pajęcze gniazdo; Magia ogrodnictwa -Gargulcom mówimy nie; Mój skarbie -Bagaż emocjonalny; Ojcowski warsztat; Przenieś szczątki -Zadania – Gildia złodziei -Nieproszeni goście; Uparci strażnicy -Klejnoty rodowe -Fanty -Myto dla duchów; Bum! -Głowa Akwili; Egzekucja -Sala treningowa -Zadania – Gildia magów -Dziwaczne zwierzę; Palmowy gaj -Zbrojownia; Niespodziewane zagrożenie -Strusie pióra; Kariera naukowa -Dotacja na badania; Wyrzucony mag -Obsesja; Zegar śmierci -Skrzynia brata; Kościana różdżka; Telepatyczny przesyłacz -Zadania – Gildia nekromantów -Pieskie życie -Czarne świece -Nowe szaty -Rozkładający się szkielet; Ashoska herbatka -Komu mózg, komu -Grymuar Eliego; Już mi lepiej -Historia parasolował; Zawieszony rytuał -Mapy -Alsorna -Bayan -Sawanna - część północna -Sawanna – część południowo-zachodnia -Sawanna – część południowo-wschodnia -Okolice Hatmandoru (1) -Okolice Hatmandoru (2) -Pustynia -Nowe Ashos -Gardziele (1) -Gardziele (2) -Okolice Nowego Ashos -Obrzeża Gardzieli -Bagna -Vahkmaar -Grobowce (1) -Grobowce (2) | |