INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, pdf
Opis przejścia do gry nieSławny: inFamous 2 skrupulatnie opisuje wszystkie zadania główne, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych starć. Ponadto tekst został wzbogacony ponad 400 ilustracjami, szczegółowo obrazującymi istotne aspekty gry.
nieSławny: inFamous 2 - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Ostatni fragment; Ostateczna decyzjaDobra wersja zakończenia (Zakończenie)Jak z płatka; Oblicze zmianyZła wersja zakończenia (Zakończenie)PrologStratyMoment napędowyDemonyOpis przejścia - WprowadzeniePrzeprawa do New Marais
Informacja o grze
Kontynuacja dynamicznej gry akcji, rozgrywanej na ulicach ogromnej metropolii, w której otrzymujemy do wykonania wiele ciekawych misji oraz zadań dodatkowych. Tym razem uciekając przed Bestią trafiamy do miasta New Marais, gdzie władzę przejęła militarna organizacja dowodzona przez charyzmatycznego Bertranda. W porównaniu z poprzednią odsłoną nasz bohater zdobył wiele nowych mocy i umiejętności.
Gra inFamous 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 90 |
Kategoria | Poradniki |
Wydawca | GryOnline |
ISBN-13 | 978-83-8055-168-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
inFamous - poradnik do gry
do koszyka
inFamous: Second Son - poradnik, opis...
do koszyka
Opis grodów i terytoriów z północnej...
do koszyka
Opis Lublina
do koszyka
Opis nieszczęścia. Eseje o literaturze
do koszyka
Spis treści
-nieSławny: inFamous 2 - poradnik do gry -Opis przejścia - Wprowadzenie -Prolog -Przeprawa do New Marais -Moment napędowy -Zguba -Karma to sucz -Ewolucja -Bertrand wchodzi na scenę; Bombowe widmo -Polowanie na Wolfa -Ciężkie chwile -Nadchodzi burza; Rozdarty -BUM! -Dowodzenie szarżą -Włącz zasilanie w Ascension Parish -Ofiara -Przewodnik nie człowiek -Dobry staje się lepszy -Historie z przeszłości -Przekazywanie mocy; Zwodzenie Rebeliantów -Kampania serc i umysłów -Zaatakuj fort -Joseph Bertrand III -Włącz zasilanie we Floodtown -Promień Dunbara -Płonące studnie -Pole promieni; Wywiad na zajezdni -Nowa rodzina Nix -Zdemaskowanie Bertranda -Bestia jest blisko -Włącz zasilanie w Gas Works -Sztuczni przewodnicy -Jak z płatka; Oblicze zmiany -Demony -Straty -Ostatni fragment; Ostateczna decyzja -Zakończenie -Dobra wersja zakończenia -Zła wersja zakończenia | |