Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

1 opinia

Wydawca:

GryOnline

Format:

epub, pdf

KUP I POBIERZ

Format: epub, pdf

7,03  8,90 (-21%)

Najniższa cena z 30 dni: 8,90 zł 

Poradnik do gry Przygody Tintina pomoże ukończyć cały tryb fabularny gry w taki sposób, aby zdobyć możliwie najwięcej Osiągnięć/Trofeów za pokonanie przeciwników. Ponadto w osobnym rozdziale opisane zostały miejsca, w których ukryte są tzw. Złote Kraby.
Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca (Opis przejścia)Rozdziały 1 - 4 (Opis przejścia)Rozdział 5 - Park (Opis przejścia)Rozdział 6 - Krypty (Opis przejścia)Rozdział 7 - Na salonach (Opis przejścia)Rozdziały 31 - 32 (Opis przejścia)Rozdziały 29 - 30 (Opis przejścia)Rozdziały 8 - 11 (Opis przejścia)Rozdziały 26 - 27 (Opis przejścia)Rozdziały 14 - 15 (Opis przejścia)
Informacja o grze
The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn to przygodowa gra akcji, bazująca na filmie wyreżyserowanym przez Stevena Spielberga. Produkcji podjęło się studio Ubisoft Montpellier. Głównym bohaterem jest młody reporter, który wraz z przyjaciółmi - kapitanem Haddockiem i psem Snowym wyrusza na poszukiwanie zaginionego skarbu. Tytuł łączy elementy dwuwymiarowej platformówki i trójwymiarowej gry akcji. Gracze mają okazję m.in. sprawdzić swoje umiejętności fechtunku oraz pilotażu.
Gra The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, 3DS, PS3, PSP, Wii, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.


Rok wydania2011
Liczba stron154
KategoriaPoradniki
WydawcaGryOnline
ISBN-13978-83-8055-268-5
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  -Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Rozdziały 1 - 4
-Rozdział 5 - Park
-Rozdział 6 - Krypty
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdziały 8 - 11
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (1)
-Rozdział 12 - Na tropie Allana (2)
-Rozdział 13 - Do sterówki
-Rozdziały 14 - 15
-Rozdziały 16 - 17
-Rozdział 18 - Wejście do pałacu
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (1)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (2)
-Rozdział 19 - Pałac Omara Ben Salaada (3)
-Rozdział 20 - Ostatni zwój
-Rozdział 21 - Kapitan Franciszek De Barilca
-Rozdziały 22 - 23
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (1)
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach (2)
-Rozdział 25 - Na wieżę
-Rozdziały 26 - 27
-Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca
-Rozdziały 29 - 30
-Rozdziały 31 - 32
-Złote kraby
-Rozdziały 2, 5, 6
-Rozdział 7 - Na salonach
-Rozdział 12 - Na tropie Allana
-Rozdziały 13, 14, 18
-Rozdziały 19, 20
-Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach
-Rozdział 25 - Na wieżę
RozwińZwiń