Red. Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Celem książki, stanowiącej pokłosie IX Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pod tytułem „Kreatywność w kulturze”, zorganizowanej w 2022 r. przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz... więcej >
Red. Katarzyna Czech, Joanna Kos-Łabędowicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Niniejsza monografia prezentuje efekt debat uczestników XIX Konferencji Naukowej „Procesy internacjonalizacji w gospodarce światowej”, organizowanej przez Katedrę Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w... więcej >
Autor: Grzegorz Dydkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Celami niniejszej monografii są przedstawienie zakresu zastosowań technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w miejskim transporcie zbiorowym oraz wskazanie, jak technologie informatyczne przyczyniają się nie tylko do poprawy... więcej >
Autor: Andrzej Klasik, Florian Kuźnik, Artur Ochojski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Zamierzeniem prezentowanej publikacji jest przedstawienie całościowego ujęcia wehikułów rozwoju miejskiego. Praca zawiera rozwiniętą koncepcję i metodologię wehikułów rozwoju dużych miast i regionów miejskich w ujęciu prospektywnym i... więcej >
Red. Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Celem monografii jest przybliżenie czytelnikowi istoty, znaczenia i uwarunkowań procesu cyfryzacji zachowań konsumentów i implikacji tego procesu dla szeroko rozumianego biznesu. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza stanowi... więcej >
W monografii podjęto istotny, choć nadal mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce oraz nauce, jakim jest wykluczenie konsumenckie. Rozważania zawarte w publikacji obejmują analizy zjawiska wykluczenia konsumentów z rynku w jego... więcej >
Autor: Jolanta Pasionek, Wojciech Zembura
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Problematyka podjęta w niniejszej pracy dotyczy najbardziej dynamicznego rynku, jakim jest rynek Forex. Zasadnicze cele opracowania to pokazanie rozwoju rynku walutowego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku walutowego w Polsce, a także... więcej >
Red. Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących... więcej >
Autor: Grzegorz Dydkowski, Anna Urbanek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie procesów współpracy i integracji w transporcie zbiorowym, uwarunkowań oraz czynników mających wpływ na zakres integracji w transporcie miejskim z systemami o zasięgu krajowym i międzynarodowym... więcej >
Red. Iwona Franczak, Anna Mokryńska, Angelika Szczypiorowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Format: ibuk
W monografii zostały przybliżone zmiany, jakie zaszły w finansach gospodarstw domowych i przedsiębiorstw, spowodowane koniecznością dostosowania się do nowych warunków funkcjonowania po pandemii COVID-19, ale i też wynikłe z... więcej >
W sferze teoretycznej w niniejszej monografii podjęto starania doprecyzowania rozmytego pojęcia odporności organizacyjnej, czyli określenia jej ram teoretycznych. Rozważania odnoszą się przede wszystkim do grupy przedsiębiorstw rodzinnych,... więcej >