Osobowościowe i kompetencyjne uwarunkowania sukcesu. PN 273

Osobowościowe i kompetencyjne uwarunkowania sukcesu. PN 273

1 opinia

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 3,75 zł  


3,75

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza publikacja zatytułowana Osobowościowe i kompetencyjne uwarunkowania sukcesu, w domyśle - sukcesu przedsiębiorstw podlegających nieustannym zmianom, zawiera jedenaście artykułów. Głównym wątkiem prezentowanego opracowania jest człowiek w obliczu przemian, jakim podlegają zarówno jednostki, jak i organizacje. Kierunki tych przemian determinowane są przez wielorakie czynniki, stąd autorzy poszczególnych artykułów pokazują ich zróżnicowanie oraz złożony charakter.


Ze Wstępu


Rok wydania2012
Liczba stron111
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ISBN-13978-83-7695-312-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  
  Adela Barabasz: Dylematy współczesnego menedżera – dobry menedżer, czyli kto?    9
  Elżbieta Chwalibóg: Rola menedżera w kształtowaniu zachowań obywatelskich w organizacji    19
  Marta Juchnowicz: Satysfakcja z pracy czynnikiem kreującym kapitał intelektualny w organizacji    28
  Joanna Kacała, Marek Wąsowicz: Zarządzanie kompetencjami w urzędzie gminy    38
  Grzegorz Kobyłko: Kształtowanie inteligencji organizacji przez rozwijanie zdolności metapoznawczych    47
  Kamila Malewska: Kognitywna teoria kontinuum w procesie podejmowania decyzji    58
  Katarzyna Piórkowska: Imponderabilia społeczne w kontekście behawioralnych strategii menedżerskich    68
  Arkadiusz Potocki: Zespoły jako narzędzie wsparcia przywództwa    75
  Janusz Kraśniak, Gabriela Roszyk-Kowalska: Proces identyfikowania kluczowych kompetencji przedsiębiorstw a umiejętności kierownicze    85
  Alicja Smolbik-Jęczmień: Nowe trendy w podejściu do kariery zawodowej wśród przedstawicieli pokolenia Y    95
  Anna Starosta: Inteligencja kulturowa globalnego menedżera    104
  
  Summaries    18
  
  Adela Barabasz: Dilemmas of contemporary management. Good manager – who is he?    18
  Elżbieta Chwalibóg: The manager role in encouraging Organizational Citizenship Behaviors    27
  Marta Juchnowicz: Satisfaction from work with the factor restricting intellectual capital in an organization    37
  Joanna Kacała, Marek Wąsowicz: Management of competence in the municipal office    46
  Grzegorz Kobyłko: Shaping the intelligence of organization through the development of metacognitive abilities    57
  Kamila Malewska: Cognitive Continuum Theory in decision making process    67
  Katarzyna Piórkowska: Social imponderables in the context of behavioural managerial strategies    74
  Arkadiusz Potocki: Forces as a tool of leadership support    84
  Janusz Kraśniak, Gabriela Roszyk-Kowalska: Process of identifying enterprises’ core competencies vs. managerial skills    94
  Alicja Smolbik-Jęczmień: New trends in the approach to the professional career among representatives of Generation Y    103
  Anna Starosta: Managerial cultural intelligence    111
RozwińZwiń