POLECAMY
Redakcja:
Josef Malach, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Antonio Dos Reis
Wydawca:
Format:
ibuk
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(2) (2016) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: ICT Literacy Development. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning. Rozdział 4: Reports.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 128 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) / | 5 |
I. High-tech Electronic Learning Environment Design / | 9 |
Nataliia Morze, Oksana Buinytska | |
E-learning Managers Training to Design High-tech Electronic Learning Environment / | 11 |
II. ICT Literacy Development / | 29 |
Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska | |
The Research on Visual Literacy in Transliteracy as the Main Ability to Understand and Communicate in the 21st Century / | 31 |
Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta | |
Teachers’ Competencies and Their Impact on the Evaluation of Teaching / | 51 |
Mykola O. Nakaznyi, Olha Yu. Nesterova | |
Technological and Ethical Challenges of Translators Training in Ukraine and Issues of Modern ICT Development / | 62 |
III. Methodological Aspects of E-learning / | 79 |
Pavel Kapoun | |
Coherence Model of Instruction / | 81 |
Małgorzata Bortliczek | |
Words Mean. Words Look. Words Sell (Themselves) / | 92 |
IV. Reports / | 105 |
Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba | |
DLCC 2016 – Report from a Scientific Conference in Cieszyn/Ustroń, Poland, 2016 / | 107 |
Eugenia Smyrnova-Trybulska | |
ICEduTech 2016. Report from a Scientific Conference in RMIT, Melbourne | 113 |
Olga Yakovleva | |
Report from the International Scientific-practical Conference E-environment in the Open Pedagogical Education, Herzen State Pedagogical University, Sankt Petersburg, Russia, December 2016 / | 118 |
Contributors / | 121 |
IJREL Reviewers / | 123 |
In the “E-learning” series / | 125 |