POLECAMY
Redakcja:
Antonio Dos Reis, Josef Malach, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska
Wydawca:
Format:
ibuk
Tematyka czasopisma naukowego International Journal of Research in E-learning odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom 3(2) 2017 zawiera 4 rozdziały i 9 artykułów Autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF TEACHING INFORMATION SYSTEMS COURSES. Rozdział 2: ICT LITERACY AND INTERCULTURAL COMPETENCIES DEVELOPMENT. Rozdział 3: METHOGOLOGICAL ASPECTS OF E-LEARNING IMPLEMENTATION. Rozdział 4: REPORTS. W czwartym rozdziale został przedstawiony między innymi Raport WP6 unijnego projektu IRNet.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 136 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) / | 5 |
I. Evaluating the Effectiveness of Teaching Information Systems Courses / | 9 |
Allaa Barefah, Elspeth McKay | |
Evaluating the Effectiveness of Teaching Information Systems Courses: A Rasch Measurement Approach / | 11 |
II. ICT Literacy and Intercultural Competencies Development / | 33 |
Irina Simonova, Tatiana Ustiugova, Olga Yakovleva | |
The Impact of Online Services on Developing Students’ Media Competence / | 35 |
Kateryna Poznanska, Maryna Romaniukha, Liudmyla Sorokina | |
Internet Blogs’ Potential in Education / | 49 |
III. Methodological Aspects of E-learning Implementation / | 61 |
Natalia Maria Ruman | |
Use of Information Technologies in Upper Secondary Education – Practical Inspirations from Karol Miarka Upper Secondary School Complex No. 2 in Pszczyna / | 63 |
Olga Filatova, Nikolay Shamanin | |
The Influence of Personality on the Peculiarities of Going through Professional Crises in Workers of Trading Companies / | 75 |
IV. Reports / | 91 |
Eugenia Smyrnova-Trybulska, Josef Malach, Kateřina Kostolányová, Nataliia Morze, Piet Kommers, Tatiana Noskova, Paulo Pinto, Sixto Cubo Delgado, Martin Drlík, Tomayess Issa, Maryna Romanyukha | |
Report on the Implementation of Work Package 6 “Implementation of Methodology” in the Framework of the IRNet Project / | 93 |
Eugenia Smyrnova-Trybulska, Maria Stec, Anna Studenska | |
Report from the International Scientific Conference DLCC2017 in Cieszyn | |
and Katowice, Poland, 16–17 October 201 / | 120 |
Contributors / | 127 |
IJREL Reviewers / | 129 |
In the “E-learning” series / | 131 |