POLECAMY
Redakcja:
Antonio Dos Reis, Josef Malach, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska
Wydawca:
Format:
ibuk
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 3(1) (2017) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: Global Prospects of Distance Education and High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: Models of Distance, Blended, and E-learning. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning and ICT Literacy Development. Rozdział 4: Reports.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 172 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Contents | |
Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) / | 5 |
I. Global Prospects of Distance Education and High-tech Electronic Learning Environment / | 9 |
Nataliia Morze, Iryna Vorotnykova, Rusudan Makhachashvili | |
E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management / | 11 |
Anna Ślósarz | |
Global Prospects of Distance Education / | 27 |
II. Models of Distance, Blended, and E-learning / | 47 |
Lucie Zormanová | |
Models of Distance Learning in Higher Education / | 49 |
Maria Helenowska-Peschke | |
Blended Learning Model for Computer Techniques for Students of Architecture / | 62 |
Andrii Kostiuchenko | |
Features of Implementation of a Learning Management System in the Educational Process in a Ukrainian University / | 76 |
III. Methodological Aspects of E-learning and ICT Literacy Development / | 89 |
Tatiana Noskova, Tatiana Pavlova, Olga Yakovleva, Prudencia Gutiérrez Esteban, Rafael Martín Espada, Sixto Cubo Delgado, Juan Arias Masa, Gemma Delicado Puerto, Laura Alonso Díaz, Rocío Yuste Tosina | |
Contemporary Teacher Competencies Development: A Study of ICT Tools for Professional Activities in Russia and Spain / | 91 |
Agnieszka Heba, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Jana Kapounová | |
Objectives and Content of the Mathematics E-learning Course Preparing Students for the School-leaving Exam in Mathematics / | 109 |
IV. Reports / | 125 |
Eugenia Smyrnova-Trybulska, Nataliia Morze, Piet Kommers, Tatiana Noskova, Paulo Pinto, Sixto Cubo Delgado, Martin Drlík, Josef Malach, Tomayess Issa, Maryna Romanyukha | |
Report on the Implementation of Work Package 5 “Pilot Methodology Development” in the Framework of the IRNet Project / | 127 |
Miroslav Hrubý | |
Report from the International Conference Distance Learning, Simulation and Communication (DLSC 2017) in Brno, the Czech Republic, 31 May – 2 June 2017 / | 160 |
Contributors / | 163 |
IJREL Reviewers / | 165 |
In the “E-learning” series / | 167 |