Przedsiębiorczość jako wartość w edukacji

4 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

18,56  27,30

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 27,30 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 18,56 zł  


18,56

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

W artykule przedstawione są różne ujęcia przedsiębiorczości. Część pierwsza poświęcona jest między innymi koncepcji Josepha Schumpetera. W części drugiej analizowane są historyczne uwarunkowania przedsiębiorczości. W zakończeniu podniesiony jest problem aktualnego rozumienia przedsiębiorczości.


Rok wydania2017
Liczba stron202
KategoriaEdukacja
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-8012-965-8
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp (Andrzej Murzyn, Urszula Szczuścik) /    9
  Preface (Andrzej Murzyn, Urszula Szczuścik) /    13
  
  Bogusław Śliwerski: Edukacja autorska jako przykład pozytywnej przedsiębiorczości nauczycieli szkół publicznych /    17
  Andrzej Suwalski: Myśl ekonomiczna i społeczna a przedsiębiorczość /    30
  Lucjan Wroński: Przedsiębiorczość w szkockim oświeceniu /    37
  Dariusz Juruś: O istocie przedsiębiorczości z perspektywy austriackiej szkoły ekonomicznej /    48
  Beata Gdak: Wychowanie do przedsiębiorczości w systemie szkolnym i edukacji pozaszkolnej
  na ziemiach XIX‑wiecznej Polski porozbiorowej /    58
  Malwina Rolka: Idea przedsiębiorczości na tle przeobrażeń kultury mieszczańskiej /    71
  Tomasz Kopczyński: Brakujące elementy kształtowania przedsiębiorczości w przestrzeni edukacyjnej /    83
  Danuta Kocurek: Kształtowanie przedsiębiorczości postawy ucznia szkoły średniej /    94
  Erkki Nevanperä: Poglądy uczniów szkoły średniej na przedsiębiorczość, przedsiębiorców oraz małe przedsiębiorstwa – badanie w kontekście międzynarodowego nauczania przedsiębiorczości /    103
  Lidia Wollman: Przedsiębiorczość w procesie uczenia się w koncepcji Guya Claxtona /    128
  Renata Raszka: Edukacja finansowa dzieci /    140
  Beata Oeszlaeger‑Kosturek: Przedsiębiorczość – istota i sposoby kształtowania w procesie edukacji wczesnoszkolnej /    154
  Danuta Kurzyna‑Chmiel: Różnorodność i innowacyjność form pomocy finansowej oraz organizacyjnej dla uczniów /    167
  Joanna Wierzejska: Plany emigracji zarobkowej a otwartość na nowe doświadczenia absolwentów kończących studia wyższe /    183
  
  Noty o Autorach /    197
RozwińZwiń