POLECAMY
Autor:
Wydawca:
Format:
ibuk
Monografia jest ważną propozycją publikacyjną z zakresu nauk o zarządzaniu. Systematyzuje i poszerza wiedzę na temat zachowań konsumentów zaliczanych do pokolenia Z. Daje szerokie spojrzenie na zachowania i postawy tego pokolenia, nie tylko w środowisku społecznym, zakupowym, ale i zawodowym. Odmienność zachowań, preferencji i oczekiwań przedstawicieli pokolenia Z od przedstawicieli innych pokoleń wskazuje na potrzebę nowego spojrzenia i podejścia do zarządzania.
Kompetencje cyfrowe przedstawicieli pokolenia Z będą coraz bardziej pożądane na coraz bardziej cyfrowym rynku pracy. Do tej pory to starsze pokolenia przekazywały wiedzę i doświadczenie młodszym pokoleniom. Obecnie na rynku pracy mamy do czynienia z sytuacją odwrotną – po raz pierwszy najmłodsze pokolenie jest autorytetem i to ono posiada zasób wiedzy, której nie posiadają inne pokolenia. Ta nienaturalna sytuacja na rynku pracy zmieni w przyszłości typową hierarchię korporacyjną.
Problemy poruszane w monografii są bardzo istotne nie tylko z punktu widzenia naukowego, ale również praktycznego, bowiem monografia w dwóch częściach – z punktu widzenia teorii i praktyki – przedstawia wybrane zagadnienia związane z budowaniem relacji zewnętrznych i wewnętrznych przez przedsiębiorstwa, przede wszystkim z przedstawicielami pokolenia Z.
W monografii przedstawiono sylwetki osób należących do pokolenia Z oraz wprowadzono Czytelników w problematykę istoty budowania przez przedsiębiorstwo relacji z klientami, jak również dokonano przeglądu cech skutecznego menedżera w świetle budowania relacji z pracownikami przedsiębiorstwa. Zaprezentowano wyniki badań własnych przeprowadzonych przez autorki w latach 2018, 2020 oraz 2021 w Polsce i w Wielkiej Brytanii na przedstawicielach pokolenia Z. Są to zarówno wyniki badań, które zostały opublikowane w latach 2021-2023 przez autorki w postaci cyklu artykułów, jak również wyniki badań prezentowane po raz pierwszy w niniejszym opracowaniu.
Rok wydania | 2023 |
---|---|
Liczba stron | 142 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Politechnika Częstochowska |
ISBN-13 | 978-83-7193-942-6 |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Pokolenie dłużników
do koszyka
Pokolenie dżinsów
do koszyka
Pokolenie Ikea
do koszyka
Pokolenie Ikea
do koszyka
Pokolenie Ikea
do koszyka
Pokolenie Ikea Kobiety
do koszyka
Pokolenie Ikea. Kobiety
do koszyka
Pokolenie Marka Świdy
do koszyka
Spis treści
Wprowadzenie | |
CZĘŚĆ I | |
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA – UJĘCIE TEORETYCZNE | |
Rozdział | 1 |
Kim jest pokolenie Z? Cechy i wartości przedstawicieli pokolenia Z | |
Rozdział | 2 |
Zarządzanie relacjami z klientem i jego wiedzą w mediach społecznościowych | |
Rozdział | 3 |
Crowdsourcing przykładem procesu przekształcania klientów z pasywnych odbiorców produktów w aktywnych współtwórców wartości | |
Rozdział | 4 |
Oczekiwania pokolenia Z wobec cech menedżerów i warunków pracy | |
CZĘŚĆ II | |
BUDOWANIE RELACJI Z POKOLENIEM Z PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH | |
Rozdział | 5 |
Metodyka badań własnych | |
Rozdział | 6 |
Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w mediach | |
społecznościowych | |
Rozdział | 7 |
Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Z w rozwój przedsiębiorstw za pośrednictwem crowdsourcingu | |
Rozdział | 8 |
Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Z wobec cech i kompetencji ich potencjalnych bezpośrednich przełożonych (menedżerów) | |
Rozdział | 9 |
Wnioski z badań własnych | |
Zakończenie | |
Literatura | |
Spis tabel | |
Spis rysunków | |