POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
ibuk
Współczesne przedsiębiorstwa – w celu zachowania swej pozycji rynkowej i podnoszenia konkurencyjności w dynamicznym otoczeniu rynkowym – powinny dysponować właściwymi zasobami wiedzy oraz niezbędnymi rozwiązaniami technologii informacyjnej. Różnorodne rozwiązania z zakresu technologii ICT (ang. information and communication technologies) umożliwiają przedsiębiorstwom szerokie wspomaganie obszaru zarządzania oraz doskonalenie swych procesów biznesowych. Ponadto szeroki zakres zastosowania różnych rozwiązań wpływa na transformację cyfrową przedsiębiorstw, ułatwiając ich funkcjonowanie na nieustannie zmieniającym się rynku.
Z kolei elastyczność dostosowywania się przedsiębiorstwa do zmian turbulentnego otoczenia warunkuje przedsiębiorczość i posiadane aktywa wiedzy (w tym kompetencje cyfrowe), umożliwiające m.in. generowanie nowych produktów, doskonalenie działalności oraz dynamiczne wprowadzanie innowacji. Powyższe zagadnienia stają się niezwykle aktualne w dobie wyzwań cyfrowej rewolucji i e-gospodarki.
Postęp technologiczny i zwiększająca się skala informatyzacji w przedsiębiorstwach i gospodarce stymuluje badaczy do podejmowania zagadnień dotyczących implementacji i optymalizacji narzędzi ICT.
Niniejsza monografia przedstawia rozważania teoretyczne i wyniki badań autorów pochodzących z różnych ośrodków naukowych, którzy poruszają różnorakie aspekty zastosowania wiedzy i technologii informacyjno-komunikacyjnej.
Treści prezentowane w publikacji poszerzą wiedzę Czytelników i mogą inspirować ich do własnych przemyśleń oraz dalszych badań w zakresie znaczenia wiedzy
i technologii informacyjnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 268 |
Kategoria | Publikacje darmowe |
Wydawca | Politechnika Częstochowska |
ISBN-13 | 978-83-7193-858-0 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych...
do koszyka
Wiedza a świat społeczny
do koszyka
Wiedza a wiara w myśli patrystycznej
do koszyka
Wiedza ekonomiczna konsumentów a...
do koszyka
Wiedza ekonomiczna, praca,...
do koszyka