Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem

Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem

1 opinia

Redakcja:

Agnieszka Puto

Format:

ibuk

Publikacja powstała w szczególnym okresie. Rzeczywistość okazuje się trudna do oszacowania. Niewielu z nas spodziewało się, że zdarzenia ostatnich lat wymuszą szereg decyzji strategicznych, często decydujących o zamknięciu działalności gospodarczej. Pokazały również słabość wielu obszarów funkcjonowania organizacji, w których zabrakło strategicznego myślenia.


Monografia stanowi zbiór prac, w których poruszone zostały istotne kwestie dotyczące dylematów i warunków funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.


Ten szeroki przekrój tematyki pokazuje, jak wieloaspektowo należy traktować współczesne organizacje.


Przedstawione w monografii zagadnienia i sposób ich opisu wskazują na aktualność i złożoność problemów podjętych w publikacji. Tematyka rozdziałów nie tworzy całościowej listy czynników wpływających na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Należy mieć nadzieję, że monografia będzie źródłem inspiracji do późniejszych analiz i dyskusji.


Rok wydania2022
Liczba stron95
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaPolitechnika Częstochowska
ISBN-13978-83-7193-892-4
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp
  
  Rozdział    1
  Planowanie jako podstawa zarządzania projektami
  Katarzyna Brendzel-Skowera
  
  Rozdział    2
  Znaczenie analizy strategicznej w zarządzaniu organizacją sportową
  Ewa Kempa
  
  Rozdział    3
  Pozapłacowa motywacja pracowników – badanie zależności wybranych jej form
  Katarzyna Łukasik
  
  Rozdział    4
  Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę modeli biznesowych na przykładzie wybranej firmy
  Agnieszka Ociepa-Kubicka
  
  Rozdział    5
  Determinanty intencji zrównoważonej przedsiębiorczości
  Katarzyna Olejniczak-Szuster
  
  Rozdział    6
  Wybrane aspekty zarządzania projektami w polskich przedsiębiorstwach
  Agnieszka Puto
  
  Rozdział    7
  Monitoring i ewaluacja ryzyka finansowego prowadzenia działalności przez koła gospodyń wiejskich
  Anna Rybak
  
  Rozdział    8
  Optymalizacja decyzji konsumenckich oraz prognozowanie i analiza zachowań na współczesnym rynku
  Katarzyna Sukiennik
  
  Rozdział    9
  Eksplikacja współczesnych trendów w marketingu a przedsiębiorczość
  Anna Zelga-Szmidla
RozwińZwiń