INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
mp3
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.
Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.
Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:
Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?
To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.
Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.
Rok wydania | 2023 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | MT Biznes |
ISBN-13 | 978-83-8231-381-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Kierunek Bahamy
do koszyka
Kierunek Belgia
do koszyka
Kierunek Chorwacja i Czarnogóra
do koszyka
Kierunek Lombardia i Veneto
do koszyka
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić...
do koszyka
Kierunek miłość
do koszyka
Kierunek: niebo. GPS dla mężczyzn
do koszyka
Kierunek Paryż
do koszyka
Kierunek Portugalia
do koszyka
Spis treści
Wstęp | 7 |
Rozdział | 1 |
Co to znaczy być innowacyjnym? | 10 |
Rozdział | 2 |
Pomiędzy zmysłami a technologią | 12 |
Rozdział | 3 |
Od emotikonów do awatarów | 17 |
Rozdział | 4 |
Od gier komputerowych do wirtualnej ekonomii | 24 |
Rozdział | 5 |
Co to jest metaverse? | 32 |
Rozdział | 6 |
Którędy do metaverse? | 50 |
Rozdział | 7 |
Co potrafi wirtualna rzeczywistość? | 53 |
Rozdział | 8 |
Co potrafi rozszerzona rzeczywistość? | 118 |
Rozdział | 9 |
Jak dotknąć tego, co wirtualne? | |
Technologie haptyczne i hybrydowe symulatory VR | 145 |
Rozdział | 10 |
Przyszłość technologii immersyjnych VR/AR | 152 |
Rozdział | 11 |
Jak powstaje metaverse? | 155 |
Rozdział | 12 |
Potęga wizualizacji, | |
czyli o roli AI w tworzeniu cyfrowego świata | 171 |
Rozdział | 13 |
Połączone rzeczywistości | 186 |
Rozdział | 14 |
Nowe możliwości dla biznesu. Przykłady | 189 |
Rozdział | 15 |
Jak zacząć? | 214 |
Rozdział | 16 |
Jak przygotować własny projekt VR/AR/metaverse? | 218 |
Rozdział | 17 |
Specjalizacja przyszłości. Zakończenie | 228 |
Podziękowania | 231 |