INNE EBOOKI AUTORA
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze.
Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu.
Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym językiem.
Stawia przy tym na wartości, autentyczność i dobre relacje.
W książce obok teorii pojawiają się wybrane case study właścicieli marek, a także znajduje się mnóstwo rozwojowych ćwiczeń.
Książka to konkretna pigułka wiedzy o współczesnej marce i rozwoju.
Autorką książki jest Judyta Kowalczyk, ekspertka w dziedzinie Psychologii Brandingu i Reklamy. Empiryczka z holistycznym podejściem do marek oraz biznesów, a także pasjonatka rozwoju osobistego, psychologii analitycznej i filozofii.
Rok wydania | 2023 |
---|---|
Kategoria | Inne |
Wydawca | XAUDIO |
ISBN-13 | 978-83-8341-082-1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
613 Przykazań Judaizmu oraz Siedem...
do koszyka
Gdzie przykazań brak dziesięciu
do koszyka
Gdzie przykazań brak dziesięciu
do koszyka
10 przykazań. Mówią na nią Furia
do koszyka
10 przykazań. Mówią na nią Furia
do koszyka
Przykazania grzeszników
do koszyka
Przykazanie szóste
do koszyka
Dom Czwartego Przykazania
do koszyka