Matematyka nie musi być trudna. Rozwój i wspieranie myślenia matematycznego w edukacji początkowej z perspektywy psychologa i pedagoga

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

25,60  32,00 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 32,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka zawiera 60 KREATYWNYCH KART ĆWICZEŃ z prostym objaśnieniem zasad korzystania i piktogramów na nich umieszczonych Można je wypełniać, jednocześnie bawiąc się nimi w dowolnej kolejności, choć stopień trudności wykonywania zadań zazwyczaj wzrasta wraz z numerem karty. Sugerujemy zatem ich wypełnianie od 1. do 60. Jest też słownik głównych pojęć.
Publikacja skierowana jest do nauczycieli oraz rodziców/opiekunów dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W prosty sposób tłumaczy prawidłowości rozwojowe, w tym kiedy i w jaki sposób dziecko uczy się lub ma ograniczenia w pojmowaniu oraz przetwarzaniu informacji. Zawarto wskazówki, jak przezwyciężać te utrudnienia.
Podano przykłady nabywania umiejętność korzystania z podstawowych narzędzi matematyki w życiu codziennym oraz prowadzenia elementarnych rozumowań matematycznych mimo chodem, przy okazji codziennego przebywania z dzieckiem. W głównej mierze chodzi o naukę logicznego rozumowania, kojarzenia i poszukiwania rozwiązań.
Liczby, godziny, miary, rytmy towarzyszą nam codziennie, należy je tylko dostrzec i zaciekawić nimi malucha. Błądzenie postrzegane jest jako element zabawy w poszukiwaniu innych rozwiązań. Dziecko uczy się przez działanie a pomyłki to element kreatywnego myślenia.


Rok wydania2022
Liczba stron160
KategoriaPodstawy matematyki
WydawcaUniwersytet Przyrodniczo Humanistyczny w Siedlcach
ISBN-13978-83-67162-46-3
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje