POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Książka, którą oddajemy Czytelnikowi, jest ogniwem cyklu antologii tekstów dotyczących badań nad językiem w mediach prowadzonych w optyce językoznawczej, co — zgodnie z teoretycznymi postulatami lingwistyki otwartej — nie wyklucza wyjścia poza granice danej dyscypliny. Jakkolwiek więc dominuje w niej podejście językoznawcze, sięgamy też do propozycji innych dziedzin wiedzy o komunikacji medialnej.
(fragment wstępu)
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 286 |
Kategoria | Językoznawstwo |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-226-3321-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Język w zachowaniach społecznych
do koszyka
"Język Artystyczny". T. 15: Język(i)...
do koszyka
Język jako świadectwo kultury. Język....
do koszyka