POLECAMY
Młode pokolenie tego świata potrzebuje, żeby Jezus zamanifestował się im w nowy, ponadnaturalny sposób. Czytając tę książkę, zadaj sobie samemu pytanie: W jaki sposób mam zamiar się zaangażować? — Brian „Head” Welch, współzałożyciel zespołu Korn.
Nieszablonowa, wizjonerska, porywcza, wyzywająca. — Lindsay Brown, były dyrektor międzynarodowy Ruchu Lausanne i IFES
Jesteśmy globalnym pokoleniem. Zurbanizowanym i połączonym, wierzymy w:
wolność,
równość,
demokrację
i sprawiedliwość.
Jesteśmy wolni i mamy wszystko kontrolą. Znamy się na technologii, jesteśmy artystami i działaczami. Cenimy wizerunek, piękno i jakość. Cechuje nas otwartość, duchowość, tolerancja i różnorodność. Pragniemy zmiany, chcemy więcej. Chcemy wszystkiego teraz, ale tak naprawdę nie wiemy, czego chcemy. Jeszcze nigdy nie byliśmy tak blisko, a jednocześnie tak od siebie oddaleni. Nigdy tak zdezorientowani z powodu życia, jego znaczenia i celu. Nie ma w nas nadziei i nie wiemy już, w co wierzyć.
Jesteśmy globalną kulturą młodzieżową, a to jest nasz krzyk.
Jednak Bóg ma misję, a Jego serce pęka z powodu zagubionego pokolenia. Nowina o Jego miłości – Ewangelia – jest dostępna dla każdego i to nie jest w porządku, że młodzi ludzie nie mają szansy jej usłyszeć, ponieważ nie jest przez nas udostępniana. To pokolenie nie przychodzi do nas, więc to my musimy wyjść do niego.
Luke Greenwood - dorastał w Brazylii jako syn brytyjskich misjonarzy. Przez czternaście lat realizował pionierskie projekty misyjne w Londynie, Sao Paulo oraz Europie. Odwiedza kościoły i uczestniczy w konferencjach na całym świecie, aby dzielić się wizją Steigera. Mieszka we Wrocławiu z żoną i dwójką dzieci.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 438 |
Kategoria | Religioznawstwo |
Wydawca | Szaron |
ISBN-13 | 978-83-8247-039-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Globalna nauka, globalni naukowcy
do koszyka
Globalna Ukraina
do koszyka
Kapitalizm interesariuszy. Globalna...
do koszyka
Maoizm. Historia globalna
do koszyka
National Geographic – globalna marka...
do koszyka
Ray Kroc i imperium McDonald’s. Część...
do koszyka