POLECAMY
Autor:
Format:
Celem niniejszej książki jest analiza nazw handlowych leków dostępnych na polskim rynku farmaceutycznym, jak również wskazanie, że są to jednostki, które nie różnią się znacząco od nazw własnych innych produktów, a także wypełniają wiele funkcji charakterystycznych dla innych chrematonimów marketingowych. Autorka usiłuje odpowiedzieć na pytanie, jakiego rodzaju jednostkami są współczesne nazwy handlowe leków. Równocześnie formułuje też tezę, że jednostki te stanowią niezwykle wyrazisty przykład chrematonimów marketingowych.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 176 |
Kategoria | Językoznawstwo |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy |
ISBN-13 | 978-83-8018-393-3 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Kultura popularna w społeczeństwie...
do koszyka
Student na współczesnym uniwersytecie...
do koszyka
Człowiek we współczesnym świecie....
do koszyka
Dziedzictwo we współczesnym świecie
do koszyka