Innowacje w gospodarce cyfrowej

-14%

Innowacje w gospodarce cyfrowej

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

12,04  14,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 14,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia autorstwa pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach wpisuje się w nurt koncentrujący uwagę na innowacyjności w gospodarce cyfrowej. Zamierzeniem badaczy jest ukazanie znaczenia innowacji w różnych kontekstach, związanych m.in. z procesami produkcji i konsumpcji, z działaniami offshoringowymi i marketingowymi, a także z zagadnieniami natury społecznej. Wielokontekstowość determinuje różnorodność wykorzystywanych źródeł, jak również pluralizm zastosowanych metod.


Rok wydania2021
Liczba stron136
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-746-7
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Prolegomena do rozważań nad rolą innowacyjności w kompensowaniu wyzwań tworzonych przez rosnącą cyfryzację gospodarki (Julia Włodarczyk, Tomasz Ingram)    7
  
  Rozdział 1. Zwinność organizacyjna a innowacyjność prosumencka w erze gospodarki 4.0 (Maria Kocot)    21
  
  Rozdział 2. Offshoring usług informatycznych i jego rola we wdrażaniu innowacji w warunkach wirtualizacji rynków – przypadek śląskich przedsiębiorstw (Damian Kocot)    38
  
  Rozdział 3. Analiza ofert pracy z wykorzystaniem narzędzi Big Data zawartych w języku Python (Arkadiusz Kisiołek)    58
  
  Rozdział 4. Przyszłość aplikacji zakupowych w dobie rozwoju e-commerce (Katarzyna Szachta)    73
  
  Rozdział 5. Czy memy internetowe to przyszłość marketingu cyfrowego? (Michał Gulewicz)    84
  
  Rozdział 6. Innowacje i retroinnowacje w działaniach na rzecz integracji i współpracy międzypokoleniowej (Agnieszka Giszterowicz, Stanisław Waszczak)    97
  
  Rozdział 7. Innowacje na rynku Forex w kontekście rozwoju technologii informacyjnych (Wojciech Zembura)    117
  
  Informacja o Autorach    133
RozwińZwiń