Autor jako marka

-15%

Autor jako marka

Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

1 opinia

Wydawca:

Universitas

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

12,75  15,00 (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 9,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...


Rok wydania2014
Liczba stron192
KategoriaTeoria literatury
WydawcaUniversitas
ISBN-13978-83-242-2511-8
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje