INNE EBOOKI AUTORA
W tym numerze piszemy o: zagadnieniach związanych z ostatnią milą w e-commerce. Piszemy także o automatach paczkowych, punktach odbioru i nadań przesyłek, systemie click&collect, różnicach w dostawach B2B i B2C, wygodnych zwrotach i ekspresowych dostawach, modelach wynagradzania kurierów i najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach optymalizujących koszty ostatniej mili.
Polski rynek KEP należy do najszybciej rozwijających się w całej Europie. Szacuje się, że do końca grudnia 2020 r. branża kurierska obsłuży 716 milionów przesyłek, co oznacza aż 23% wzrost ich liczby. Ostatnia mila jest jednym z najważniejszych fragmentów logistycznego łańcucha dostaw. Jest też bardzo kosztowna i delikatna w swojej strukturze. Nieoczekiwane wyzwania i komplikacje potrafią całkowicie zaburzyć płynność dostaw przesyłek do klientów, co w dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym świecie, może stanowić o "być albo nie być" przedsiębiorcy.
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 76 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Logistyka |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Logistyka 2/2017
do koszyka
Logistyka 5/2017
do koszyka
Logistyka 4/2017
do koszyka
Logistyka 3/2017
do koszyka
Logistyka 1/2017
do koszyka
Logistyka 6/2017
do koszyka
Logistyka 3/2018
do koszyka
Spis treści
TEMAT NUMERU: OSTATNIA MILA W E-COMMERCE | |