INNE EBOOKI AUTORA
Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie.
Emilia Rafińska – młoda, ładna i ambitna – stara się o posadę w jednej z największych poznańskich agencji reklamowych. Pomimo braku doświadczenia w branży dostaje pracę, choć jest to dziełem przypadku i interwencji jednego ze wspólników. Co nim kierowało? Intuicja, impuls, goń myślowa, ciąg skojarzeń, ciekawość, przeczucie? Chyba nawet on sam do końca nie wie… Ale ci od kreacji „tak mają”.
Emilia zostaje asystentką Maćka Tymańskiego i jego uczennicą zarazem. Śmiało wkracza w świat reklamy, poznaje tajniki reklamowej kuchni, uczestniczy przy narodzinach kilku pomysłów, aż wreszcie dostaje swoje pierwsze duże zlecenie. Oszołomiona i oczarowana tempem życia oraz jego intensywnością, wchodzi coraz głębiej w kolorowy świat reklamy i… w skomplikowane życie swojego szefa. A potem na własnej skórze przekonuje się, czy można wierzyć reklamom…
Rok wydania | 2020 |
---|---|
Liczba stron | 489 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | RW2010 |
ISBN-13 | 978-83-7949-243-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Sprzedawcy
do koszyka
Sprzedawcy aniołów
do koszyka
Gamedec. Część 2. Sprzedawcy lokomotyw
do koszyka
Gamedec. Sprzedawcy lokomotyw
do koszyka
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie...
do koszyka
Jakie obowiązki akcyzowe ciążą na...
do koszyka
Jakie są skutki zastosowania...
do koszyka
Kroniki sprzedawcy krwi
do koszyka
Swoboda działalności gospodarczej...
do koszyka