POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Rok wydania | 2019 |
---|---|
Liczba stron | 260 |
Kategoria | Językoznawstwo |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-226-3389-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Autoprezentacja młodzieży szkolnej....
do koszyka
Cool Japan. Autoprezentacja Japonii w...
do koszyka
Psychologia autoprezentacji w kuchni
do koszyka
Sztuka autoprezentacji i wystąpień...
do koszyka
Sztuka autoprezentacji i wystąpień...
do koszyka