INNE EBOOKI AUTORA
-25%
Autor:
Wydawca:
Format:
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Rok wydania | 2011 |
---|---|
Liczba stron | 260 |
Kategoria | Komunikacja społeczna |
Wydawca | Aspra |
ISBN-13 | 978-83-7545-319-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Public relations
do koszyka
Public Economic Law
do koszyka
Public fees in Poland and Russia....
do koszyka