INNE EBOOKI AUTORA
„Trzecia Sztuka Marketingu” jest kontynuacją „Pierwszej ...” i „Drugiej...” składając się na cykl „Trzy Sztuki Marketingu”. Ta część zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży (bez ściemniania) i rewolucji w marketingu. E-book uzupełnia 12 wywiadów z autorem, w tym szczególny - na temat „Bareizmów Wiecznie Żywych”. Dodatkowo 11 opowiadań autora z serii #Toporowo (inspirowanych twórczością Rolanda Topora) w tym jedno nie publikowane nigdy wcześniej.
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 309 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | elitera |
ISBN-13 | 978-83-63732-00-4 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Trzecia córka
do koszyka
Trzecia córka
do koszyka
Trzecia część Clavier Übung Johanna...
do koszyka
Trzecia część człowieka
do koszyka
Trzecia lokatorka
do koszyka
Trzecia miłość Marianny Orańskiej
do koszyka
Trzecia możliwość
do koszyka
Trzecia płeć
do koszyka