Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej, nr 3

-20%

Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej, nr 3

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

5,28  6,60 (-20%)

Najniższa cena z 30 dni: 5,28 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Referat przedstawia wpływ geometrycznych cech rozjazdów oraz zużycia elementów konstrukcyjnych na ich trwałość oraz zarys metody oceny tej trwałości. Duże zaległości w wymianach rozjazdów na sieci kolejowej w Polsce i małe prawdopodobieństwo szybkiego nadrobienia opóźnień w tym zakresie wymaga starannego analizowania możliwości eksploatacji rozjazdów osiągających kres swej trwałości.


Rok wydania2007
Liczba stron326
KategoriaArchitektura i urbanistyka
WydawcaWydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

POLECAMY

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Henryk BAŁUCH Trwałość rozjazdów i ich wymiany na sieci polskich linii kolejowych    5
  2. Maria BAŁUCH Koincydencja geometryczno-konstrukcyjna w rozjazdach kolejowych    19
  3. Włodzimierz Andrzej BEDNAREK Wpływ lokalnych nierówności profilu podłużnego na warunki stateczności bezstykowego toru kolejowego    31
  4. Włodzimierz Andrzej BEDNAREK Wpływ wybranych modeli oporu podłużnego podłoża podsypkowego na strefę centralną i końce oddychające w bezstykowym torze kolejowym    47
  5. Piotr CHROSTOWSKI, Władysław KOC, Andrzej WILK Opór poprzeczny podsypki podczas pracy podbijarki torowej    65
  6. Sławomir GRULKOWSKI, Władysław KOC, Andrzej WILK Tor kolejowy w procesie regulacji geometrycznej    79
  7. Leoš HORNÍČEK, Martin LIDMILA Evaluation of anti-vibration mat specimen 5 years after its laying into railway track    93
  8. Lucjan JANAS Przyczyny występowania hałasu w otoczeniu wybranych mostów kolejowych i propozycje jego ograniczenia    103
  9. Mieczysław M. KANIA Wzmacnianie słabego podłoża nasypów kolejowych kolumnami żwirowymi w otulinie geosyntetycznej    113
  10. Zbigniew KĘDRA Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru    123
  11. Kazimierz KŁOSEK, Władysław BIAŁOŃCZYK Monitoring i rektyfikacja układów torowych dróg kolejowych na terenach górniczych    131
  12. Ewa KONONOWICZ Miara kolizyjności ruchu na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami kołowymi    143
  13. Dariusz KORAB Rozjazdy na stacji Korytów przeznaczone do badań eksploatacyjnych do prędkości 200 km/h    149
  14. Marek KRUŻYŃSKI Problem stateczności modernizowanego podtorza    159
  15. Andrzej KRYCH, Jeremi RYCHLEWSKI Szybka kolej metropolitalna Bydgoszcz – Toruń    171
  16. Rafał KUPŚ, Adam MAJCHRZYCKI, Jeremi RYCHLEWSKI Wpływ rozjazdów na jakość ruchu tramwajowego    183
  17. Jacek MAKUCH Maty wibroizolacyjne we wrocławskich torach tramwajowych    197
  18. Andrzej MASSEL Wyzwania związane z modernizacją głównych linii kolejowych w Polsce    211
  19. Mirosław Jan NOWAKOWSKI Wykorzystanie technik nawigacji satelitarnej w diagnostyce i utrzymaniu nawierzchni kolejowej    217
  20. Michał PAWŁOWSKI Wskaźnik odkształcenia piasku z badań edometrycznych    233
  21. Otto PLÁŠEK, Miroslava HRUZÍKOVÁ Design of under sleeper pads for turnout    241
  22. Ryszard PORĘBSKI Badania toru kolejowego w strefie przejściowej nasyp – obiekt mostowy    251
  23. Ryszard PORĘBSKI Ocena stanu podtorza w rejonie przyczółków obiektów mostowych    259
  24. Zikmund RAKOWSKI, Jacek KAWALEC Technologie dla poprawy efektywności utrzymania nawierzchni kolejowych    267
  25. Jeremi RYCHLEWSKI Potencjalny węzeł przesiadkowy na stacji Poznań Wschód    277
  26. Łucjan SIEWCZYŃSKI, Michał PAWŁOWSKI Analiza współpracy próbnych płyt z podtorzem    285
  27. Jerzy SOBKOWIAK, Barbara FILIPOWICZ Procesy wysadzinowe przyczyną destrukcji linii kolejowej    297
  28. Andrzej SUROWIECKI, Wojciech KOZŁOWSKI Cechy wytrzymałościowe elementu gabionowej ściany oporowej w świetle badań modelowych    309
  29. Andrzej SUROWIECKI, Wojciech KOZŁOWSKI Uproszczona metoda wymiarowania ścian oporowych z gabionów typu kombi    315
RozwińZwiń