Kierunki rozwoju innowacji w turystyce

-14%

Kierunki rozwoju innowacji w turystyce

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

10,32  12,00 (-14%)

Najniższa cena z 30 dni: 12,00 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zajmujący się na co dzień szeroko pojętą turystyką. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnień innowacyjności, w warstwie praktycznej zaś sformułowanie wniosków dotyczących badanej sfery, a także wskazanie nowych kierunków rozwoju innowacji w odniesieniu do branży turystycznej. Przed współczesnymi firmami turystycznymi pojawiają się bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe możliwości rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zostało oparte na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego strukturę tworzy dziewięć rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najmłodszego pokolenia naukowców – doktorantka dopiero rozpoczynająca swą karierę naukowo-dydaktyczną.


Rok wydania2018
Liczba stron126
KategoriaInne
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-501-2
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp    7
  Rozdział I
  Granice innowacji w turystyce kulturowej (Barbara Pabian)    9
  Rozdział II
  Dark tourism jako niszowa forma turystyki kulturowej (Beata Reformat)    16
  Rozdział III
  City placement w kontekście pobudzania turystyki filmowej (Magdalena Sobocińska)    25
  Rozdział IV
  Vlog jako innowacyjna forma promocji przedsiębiorstw turystycznych (Aleksander Pabian)    36
  Rozdział V
  Wykorzystanie komunikacji marketingowej w procesie budowania wizerunku marki lokali gastronomicznych – nowe trendy na rynku polskim (Paulina Reformat)    44
  Rozdział VI
  Innowacje w sferze wyposażenia dodatkowego hoteli (Arnold Pabian)    54
  Rozdział VII
  Wykorzystanie narzędzi mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku firm turystycznych (Beata Reformat, Paulina Reformat)    60
  Rozdział VIII
  Miejsce i rola konsumpcji turystycznej w nowym rozumieniu rozwoju zrównoważonego (Agata Małysa-Kaleta)    76
  Rozdział IX
  Ekonomia współdzielenia w innowacyjnych serwisach internetowych a turystyka zrównoważona (Paweł Piotrowski)    103
  Bibliografia    111
  Spis fotografii    123
  Spis rysunków    123
  Spis tabel    124
RozwińZwiń