POLECAMY
-14%
Redakcja:
Format:
Niniejsza monografia, zatytułowana Kierunki rozwoju innowacji w turystyce, jest skierowana przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się na kierunkach gospodarka turystyczna, zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej albo na kierunkach pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zajmujący się na co dzień szeroko pojętą turystyką. Celem monografii w warstwie teoretycznej jest analiza stanu wiedzy na temat wybranych zagadnień innowacyjności, w warstwie praktycznej zaś sformułowanie wniosków dotyczących badanej sfery, a także wskazanie nowych kierunków rozwoju innowacji w odniesieniu do branży turystycznej. Przed współczesnymi firmami turystycznymi pojawiają się bowiem obecnie nowe wyzwania, ale i nowe możliwości rozwoju z wykorzystaniem innowacji. Opracowanie zostało oparte na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez podmioty turystyczne. Jego strukturę tworzy dziewięć rozdziałów, których autorami są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem badawczym oraz przedstawicielka najmłodszego pokolenia naukowców – doktorantka dopiero rozpoczynająca swą karierę naukowo-dydaktyczną.
Rok wydania | 2018 |
---|---|
Liczba stron | 126 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach |
ISBN-13 | 978-83-7875-501-2 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Kierunki geograficzne na wesoło
do koszyka
Kierunki racjonalizacji systemów i...
do koszyka
Kierunki reformy prawa planowania i...
do koszyka
Spis treści
Wstęp | 7 |
Rozdział I | |
Granice innowacji w turystyce kulturowej (Barbara Pabian) | 9 |
Rozdział II | |
Dark tourism jako niszowa forma turystyki kulturowej (Beata Reformat) | 16 |
Rozdział III | |
City placement w kontekście pobudzania turystyki filmowej (Magdalena Sobocińska) | 25 |
Rozdział IV | |
Vlog jako innowacyjna forma promocji przedsiębiorstw turystycznych (Aleksander Pabian) | 36 |
Rozdział V | |
Wykorzystanie komunikacji marketingowej w procesie budowania wizerunku marki lokali gastronomicznych – nowe trendy na rynku polskim (Paulina Reformat) | 44 |
Rozdział VI | |
Innowacje w sferze wyposażenia dodatkowego hoteli (Arnold Pabian) | 54 |
Rozdział VII | |
Wykorzystanie narzędzi mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku firm turystycznych (Beata Reformat, Paulina Reformat) | 60 |
Rozdział VIII | |
Miejsce i rola konsumpcji turystycznej w nowym rozumieniu rozwoju zrównoważonego (Agata Małysa-Kaleta) | 76 |
Rozdział IX | |
Ekonomia współdzielenia w innowacyjnych serwisach internetowych a turystyka zrównoważona (Paweł Piotrowski) | 103 |
Bibliografia | 111 |
Spis fotografii | 123 |
Spis rysunków | 123 |
Spis tabel | 124 |