Życie Marka to nieustająca gra. Chłopiec wiele godzin dziennie spędza przed komputerem. Monitor jest jego jedynym oknem na świat. Marek świetnie się czuje jako rycerz, astronauta, czy uzbrojony po zęby żołnierz. Jest wtedy „wielki”, bo tacy są bohaterowie jego gier. Pewnego dnia komputer przestaje działać, a w życie Marka wkracza postać z gry. To królewicz, dzięki któremu chłopiec uświadamia sobie, jak ubogie jest jego życie spędzane przed ekranem komputera. Postanawia je zmienić.
Rok wydania | 2017 |
---|---|
Liczba stron | 20 |
Kategoria | Literatura piękna |
Wydawca | Ridero IT Solution |
ISBN-13 | 978-83-8104-012-9 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
O chłopcu, który chciał się pozbyć...
do koszyka
O chłopcu, który chciał się pozbyć...
do koszyka
O chłopcu, który był kotem
do koszyka
O CHŁOPCU, KTÓRY SPOTKAŁ ANIOŁA -...
do koszyka
O CHŁOPCU, KTÓRY SPOTKAŁ ANIOŁA -...
do koszyka
O chłopcu, który stał się psem
do koszyka
O chłopcu, który stał się psem
do koszyka
O chłopcu, który zgubił szczęście
do koszyka
O chłopcu, który zniknął świat
do koszyka