Wygraj klienta

Psychologiczne triki w sprzedaży

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.


Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.


Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?


Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier


i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.


Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:


* jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;


* dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;


* jak przyciągnąć uwagę klienta;


* co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);


* jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił


najlepsze efekty.


Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.


Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".


Rok wydania2012
Liczba stron155
KategoriaInne
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7701-503-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje