POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.
Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 170 |
Kategoria | Komunikacja społeczna |
Wydawca | Uniwersytet Śląski |
ISBN-13 | 978-83-8012-768-5 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Dyskurs artystyczny
do koszyka
Dyskurs i jego odmiany
do koszyka
Dyskurs i stylistyka
do koszyka
Dyskurs nauk humanistycznych
do koszyka
Spis treści
Spis treści | |
Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / | 7 |
Autopromocja w przestrzeni publicznej | |
Irena Kamińska-Radomska | |
Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych / | 11 |
Natalia Moćko | |
Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy / | 19 |
Julia Ostapenko | |
Manipulacja w dyskursie politycznym / | 29 |
Sebastian Musioł | |
Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej / | 39 |
Barbara Orzeł | |
Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji / | 49 |
Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc | |
List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources / | 55 |
Język osobniczy a autopromocja | |
Emilia Kałuzińska | |
„Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie / | 67 |
Magdalena Ławecka | |
Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego / | 79 |
Kamila Kuros-Kowalska | |
Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej / | 95 |
Karolina Łapińska | |
Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki / | 109 |