Bank Spółdzielczy nr 1/584 czerwiec 2016

1 opinia

Format:

pdf

KUP I POBIERZ

Format: pdf

18,45

Najniższa cena z 30 dni: 18,45 zł 

W ABONAMENCIE

od 3,50

Masz już abonament? Zaloguj się

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 49,00 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu – nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i „to coś” co ma w sobie sprzedawca – niezależnie czy mamy z nim kontakt pośredni czy bezpośredni. W tym wydaniu, całkowicie poświęconym obszarowi sprzedaży, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestować w budowanie marki i co się kryje za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?


Rok wydania2016
Liczba stron130
KategoriaFinanse i bankowość
WydawcaBankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
Numer wydania584
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje