INNE EBOOKI AUTORA
Redakcja:
Wydawca:
Format:
Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu – nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i „to coś” co ma w sobie sprzedawca – niezależnie czy mamy z nim kontakt pośredni czy bezpośredni. W tym wydaniu, całkowicie poświęconym obszarowi sprzedaży, dowiedzą się Państwo, jaką siłę stanowi neuromarketing, dlaczego warto inwestować w budowanie marki i co się kryje za tym pojęciem. Jaki trud musi podjąć Bank, żeby swój produkt nie tylko dobrze sprzedać, ale przede wszystkim żeby wzbudzić zaufanie klienta i zyskać jego lojalność. Ponadto w numerze takie tematy jak: Gdzie szukać nisz dochodowych dla Banku Spółdzielczego? Co to są rozwiązania kreatywne? Omnikanałowość? Dlaczego niskie nasycenie kanałami elektronicznymi w Bankach Spółdzielczych zmniejsza dostępność klientów do usług bankowych?
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 130 |
Kategoria | Finanse i bankowość |
Wydawca | Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji |
Numer wydania | 584 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Bank centralny i polityka pieniężna
do koszyka
Bank lokalny
do koszyka
Bank lokalny. Studium prawne
do koszyka
Bank Nucingena
do koszyka
Bank Nucingena. La Maison Nucingen
do koszyka
Bank spółdzielczy. Aspekty prawne...
do koszyka
Bank Spółdzielczy 2/588,...
do koszyka