Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu

1 opinia

Format:

ibuk

Zbiór artykułów stanowi dorobek naukowy Studenckiego Koła Naukowego ManageTeaM Uniwersytetu Łódzkiego. Niniejszy tom powstał w wyniku inspiracji zaczerpniętych podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej zatytułowanej Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, która odbyła się na Wydziale Zarządzania UŁ. Wszystkie zawarte w tym tomie artykuły ukazują innowacyjność działań marketingowych oraz koncepcji stosowanych w zarządzaniu. Uwidaczniają pełniejszy i bogatszy obraz otaczającej nas rzeczywistości.


Rok wydania2016
Liczba stron167
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN-13978-83-7969-896-7
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Słowo wstępne – (Dominik Binkowski) ...............................................................................    7
  Kamil Roman – Benchmarking jako nowoczesna metoda zarządzania przedsiębiorstwem    9
  Magdalena Ciosk – Biznesplan jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem .................    19
  Martyna Kukulska – Coaching jako innowacyjna metoda w zarządzaniu zasobami ludzkimi ..........................................................................................................................    29
  Joanna Pochron – E-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzie
  internetowych sklepów z żywnością................................................................................    41
  Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak – Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania konsumentów ....................................................................    51
  Krzysztof Świeszczak, Marika Świeszczak – Innowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność banków ..............................................................................................    59
  Artur Modliński, Aron Wadlewski – Japońskie struktury keiretsu wobec kryzysów gospodarczych i wyzwań globalizacji.............................................................................    67
  Emilian Gwiaździński – Macierz Boston Consulting Group. Teoria i nowe spojrzenie.......    77
  Artur Modliński, Miękkie i agresywne formy sprzeciwu konsumentów wobec niepożądanych zachowań rynkowych ......................................................................................................    87
  Karolina Słoń, Narzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznej    101
  Marta Mazur, Neuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługach    111
  Patryk Makulski, Nowoczesne technologie komunikacyjne jako narzędzia wspierające zarządzanie miastem    121
  Aron Wadlewski, Strategia rozwoju sieci dystrybucji fi MLM. Przykład matrycowego planu kompensacyjnego     133
  Magdalena Gawrońska, Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu    143
  Kamil Noweli, Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej    155
RozwińZwiń