INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 150 |
Kategoria | Bezpieczeństwo wewnętrzne |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB |
ISBN-13 | 978-83-64927-89-8 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
STRATEGIA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO –...
do koszyka
STRATEGIA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO –...
do koszyka
Strategia bezpieczeństwa wewnętrznego
do koszyka
Strategia biznesowa
do koszyka
Strategia biznesowa
do koszyka
Strategia błękitnego oceanu
do koszyka
Strategia błękitnego oceanu
do koszyka
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA
do koszyka