INNE EBOOKI AUTORA
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Z jednej strony, coraz większym problemem staje się dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Z drugiej strony, zespół pracowników danego przedsiębiorstwa nie zawsze jest w stanie podołać wyznaczonym zadaniom. Konieczna jest współpraca międzyorganizacyjna, tworzenie zespołów złożonych ze specjalistów wielu współpracujących ze sobą organizacji. Inną przesłankę zmian w formie pracy zespołowej stanowi rozwój technologii teleinformatycznych, który umożliwił nowe, wirtualne formy komunikacji. Z tego powodu liczne organizacje decydują się na zmianę tradycyjnych form pracy zespołowej na zespoły wirtualne.
Książka niniejsza, poza prezentacją procesu komunikacji w zespołach wirtualnych, stara się udzielić odpowiedzi na pytanie: jak projektować system komunikacji zespołu wirtualnego, aby osiągnąć wysoką skuteczność jego działania. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespołach wirtualnych, będące wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespołach oraz prowadzonych wywiadów z kierownikami zespołów, jak również badań ankietowych zrealizowanych wśród członków tych zespołów.
Książka adresowana jest zarówno dla praktyków – osób współpracujących biznesowo w środowisku wirtualnym, organizatorów i kierowników zespołów wirtualnych, jak również dla studentów kierunków ekonomicznych i informatycznych podejmujących w ramach studiów zagadnienia komunikacji.
Rok wydania | 2014 |
---|---|
Liczba stron | 197 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Difin |
ISBN-13 | 978-83-7930-268-0 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Komunikacja a rozwój społeczności...
do koszyka
Komunikacja bez granic: Odporność na...
do koszyka
Komunikacja elektroniczna
do koszyka
Spis treści
Wstęp | |
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy | |
1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych | |
Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym | |
2.1. Istota procesu komunikacji | |
Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym | |
3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji | |
Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym | |
4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym | |
Zakończenie | |
Bibliografia | |
Spis rysunków | |
Spis tabel | |