INNE EBOOKI AUTORA
Firma Millward Brown SMG/ KRC przeprowadziła na zlecenie Presspublica sp. z o.o. badanie dotyczące oceny różnych marek wśród Polaków. W trakcie wywiadu badani odpowiadali na pytania dotyczące:
Znajomości marek
Zakupu i polecania marek
Oceny marek na różnych wymiarach (rozważanie zakupu, jakość, cena, prestiż)
Badanie miało charakter ilościowy i zostało zrealizowane techniką wywiadów indywidualnych (face-to-face interviews) z wykorzystaniem kwestionariusza papierowego (PAPI).
Badanie zostało zrealizowane na losowej próbie mieszkańców miast (próba miejska, miasta powyżej 20 000 mieszkańców). Respondentami były osoby powyżej 15 roku życia.
Łącznie przeprowadzono 1200 wywiadów w podziale na 3 wersje kwestionariusza (po 400 wywiadów na każdą wersję kwestionariusza; błąd szacowania przy tej wielkości próby wynosi: 4,9%).
Rok wydania | 2012 |
---|---|
Liczba stron | 40 |
Kategoria | Literatura faktu |
Wydawca | Gremi Media |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Ranking firm doradztwa podatkowego
do koszyka
Ranking Kancelarii Prawniczych
do koszyka
Ranking Samorządów 2012
do koszyka
Marek Cieślak. Pół wieku na czarno
do koszyka
Marek Dyjak
do koszyka
Marek Edelman: Bóg śpi
do koszyka