POLECAMY
Autor:
Jacek Sobczak, Krzysztof Wąsowski, Monika Nowikowska, Mirosław Karpiuk, Filip Radoniewicz, Piotr Dela, Otylia Bieniek, Katarzyna Chałubińska, Izabela Stańczuk, Karol Kościński, Maciej Ciesielski
Wydawca:
Format:
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym.
W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- mowa nienawiści w kontekście wolności wypowiedzi,
- dezinformacja w przekazie medialnym,
- reklama internetowa a poszanowanie prywatnej sfery życia człowieka,
- dane osobowe jako „waluta” za uczestnictwo w mediach społecznościowych,
- udział mediów w procesach społecznych wpływających na poczucie bezpieczeństwa.
Książka przeznaczona jest dla dziennikarzy, producentów, wydawców, nadawców radiowych i telewizyjnych, jak również wszystkich osób zainteresowanych związkami prawa, mediów i nowych technologii. Będzie też pomocna wykładowcom i studentom na kierunkach: prawo, dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz bezpieczeństwo wewnętrzne.
Rok wydania | 2021 |
---|---|
Liczba stron | 316 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Wolters Kluwer Polska SA |
ISBN-13 | 978-83-8246-114-5 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje