Druga Sztuka Marketingu

Druga Sztuka Marketingu

1 opinia

Wydawca:

elitera

Format:

ibuk

W „Drugiej Sztuce Marketingu”, będącej kontytuacją bestsellerowej Sztuki Marketingu, znajdziesz 81 inspirujących tekstów o niuansach pracy marketera, scenkach z życia, zachowaniu prezesów oraz o tym jak autor został szefem marketingu Onet.pl na całe pięć sekund. W środku kultowa już historia o Zajączku czy Wyuzdanej Córce Ekonomii. To obowiązkowa lektura dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Wiele inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.


Rok wydania2018
Liczba stron251
KategoriaInne
Wydawcaelitera
ISBN-13978-83-919078-8-7
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje