Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1

2 oceny

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

17,14  25,20

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 25,20 zł (-32%)

Najniższa cena z 30 dni: 17,14 zł  


17,14

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów społecznościowych i ich wpływu na relacje społeczne w przyszłości pozostaje trudny do antycypacji wobec przyspieszenia technologicznego oraz gwałtownej zmiany społecznej. Niemniej wzrost liczby użytkowników i ich aktywności w sieci wymusza na badaczach podjęcie tematyki mediów społecznościowych w kontekście wielu dyscyplin naukowych. (...) Poruszana tematyka badawcza stanowi jedynie wprowadzenie do analizy wykorzystania nowych mediów w codziennym życiu, wskazując zarówno na ich moc, jak i zagrożenie dla współczesnej komunikacji społecznej." (fragment Wstępu)


Rok wydania2016
Liczba stron210
KategoriaInternet
WydawcaUniwersytet Śląski
ISBN-13978-83-226-3065-5
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Spis treści
  
  Wstęp /     9
  
  Krystyna Doktorowicz, Christoph Huth, Anna Latos: Youth and New Media. The Impact of Socio-Economic Status on the Use of New Media by the Teenagers in Poland and Germany /    17
  Kamil Niesłony: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez miasta na prawach powiatu
  w województwie śląskim /    73
  Agata Olszanecka-Marmola: Efektywność wykorzystania narzędzi komunikowania politycznego w Internecie przez prezydentów miast na prawach powiatu województwa śląskiego /    111
  Dagmara Drzazga: Franciszkanie – od średniowiecznej mistyki do obecności w cyberprzestrzeni /    141
  Olaf Flak, Adrian Robak: Popularność utworów muzycznych i ich coverów na YouTube /    177
  
  Bibliografia /    199
  Noty o autorach /    205
RozwińZwiń