Marketing alternatywny

Jak małym kosztem ZWIĘKSZAĆ ZYSKI firmy?

1 opinia

Wydawca:

Złote Myśli

Format:

ibuk

RODZAJ DOSTĘPU

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 3,98 zł  


3,98

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?


Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.


Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach. Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, prosperujesz i osiągasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.


Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje Cię do działań, które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:


* Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się.


* Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy.


* Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa.


* Poznasz podstawy obrony przed czarnym pijarem.


* Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą.


Możesz podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty, realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki, dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.


Rok wydania2008
Liczba stron178
KategoriaInne
WydawcaZłote Myśli
ISBN-13978-83-7582-528-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje