E-learning dla dorosłych

-15%

E-learning dla dorosłych

1 opinia

Wydawca:

Difin

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

28,90  34,00

Format: pdf

Cena początkowa: 34,00 zł (-15%)

Najniższa cena z 30 dni: 23,12 zł  


28,90

w tym VAT

Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS:


... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla dorosłych” pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.


Rok wydania2012
Liczba stron243
KategoriaEdukacja
WydawcaDifin
ISBN-13978-83-7930-134-8
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  

Wstęp

  <div>Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się

  <div>1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata
  <div>1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się – czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych
  <div>1.3. Internet w edukacji dorosłych
  <div>1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie
Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Proponowane lektury

  <div>Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych

  <div>2.1. Czym jest e-learning
  <div>2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość
  <div>2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji – analiza potrzeb
  <div>2.4. Jak wybrać kurs on-line?
  <div>Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Proponowane lektury

  <div>Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu

  <div>3.1. Model kształcenia w e-learningu
  <div>3.2. Systemy e-learningowe – charakterystyka wybranych platform
  <div>3.3. Etapy tworzenia e-learningu
  <div>3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu
  <div>3.5. Planowanie kosztów w e-learningu
  <div>Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Propozycje lektury

  <div>Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu

  <div>4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.)
  <div>4.2. Elementy e-learningu
  <div>4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości
  <div>4.4. Metody wspierania e-learningu
  <div>4.5. Prawo a e-learning
  <div>4.6. Otwarte zasoby edukacyjne
  <div>Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Proponowane lektury

  <div>Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line

  <div>5.1. Nauczyciel w e-learningu
  <div>5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych
  <div>5.3. E-learning dla seniorów
  <div>5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych
  <div>5.5. Etyczne aspekty e-learningu
  <div>5.6. Netykieta
  <div>Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Proponowane lektury

  <div>Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu

  <div>6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych
  <div>6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu
  <div>6.3. Ewaluacja – jej rodzaje i rola w e-learningu
  <div>6.4. Jakość i standard w e-learningu
  <div>6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu
  <div>Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Polecane lektury

  <div>Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego

  <div>7.1. Istota kształcenia komplementarnego
  <div>7.2. Zasady kształcenia komplementarnego
  <div>7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego
  <div>Blok aktywizujący
  <div>Pytania i zadania
  <div>Polecane lektury

  <div>Zakończenie – zachęta do e-learningu
RozwińZwiń