Media i polityka. Relacje i współzależności

Media i polityka. Relacje i współzależności

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

39,90

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł  


39,90

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media – polityka, polityka – media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych.


Rok wydania2014
Liczba stron384
KategoriaKomunikacja polityczna
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN-13978-83-7784-457-1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wstęp     7
  
  I. Demokracja medialna i zarządzanie w mediach    13
  
  Dorota Piontek, Media i demokracja: ujęcie normatywne     15
  Robert Dziemba, Zmiany w modelu zarządzania oraz fi nansowania publicznej radiofonii i telewizji: od politycznego klinczu do ekonomicznego racjonalizmu     31
  Wiktor Balcer, Dysfunkcja czwartej władzy. Analiza systemowa Miejskiej Telewizji Opole     53
  Magdalena Szpunar, Internet − nowa sfera publiczna czy kabina pogłosowa?     69
  Liliana Węgrzyn-Odzioba, Kreowanie tożsamości w sieci. O tak zwanej ponowoczesnej tożsamości europejskiej     79
  
  II. Media, polityka i opinia publiczna    103
  
  Ewa Nowak, Rola mediów informacyjnych w ustanawianiu ważności kwestii w agendzie publicznej w Polsce w latach 2009−2012     105
  Małgorzata Adamik-Szysiak, Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2011 roku na łamach dzienników ogólnopolskich     127
  Agnieszka Łukasik-Turecka, Media płaszczyzną debaty o parytetach     141
  Elżbieta Pawlak-Hejno, Obraz sufrażystek angielskich w „Sterze” (1907−1914)     159
  Olga Białek-Szwed, Medialna kariera nieparlamentarnych wypowiedzi polskich parlamentarzystów     177
  
  III. Media i marketing polityczny    189
  
  Jakub Jakubowski, Miejsce marketingu politycznego w politologii. Wstęp do rozważań na temat naukowości subdyscypliny     191
  Ilona Biernacka-Ligięza, Lokalna polityka zmediatyzowana – fakt czy mit?     207
  Marta Juza, Wykorzystanie internetowych środków przekazu w procesie komunikowania politycznego     231
  Ilona Dąbrowska, Polscy politycy w serwisach społecznościowych     249
  Maria Nowina Konopka, Kinga Wojtas, Internet jako czynnik relewancji czeskich partii ekstremistycznych?     267
  
  IV. Medialny wizerunek polityka    289
  
  Anna Szwed, Wydarzenie medialne jako element budowania wizerunku polityka     291
  Maria Ochwat, Wizerunek Anny Grodzkiej     311
  Magdalena Pataj, „Za komuny było lepiej niż za mnie?” Wizerunek Bartosza Arłukowicza na portalu Wprost24     333
  Iwona Barszczuk, Wizerunki kandydatów na urząd prezydenta miasta Opola w debatach przedwyborczych w 2010 roku     347
  
  Nota o autorach     359
  Summaries     363
RozwińZwiń