FILTROWANIE

KATEGORIE

FORMAT

pokaż >

WYDAWNICTWO

pokaż >

CENA

pokaż >

Wydawca:

Wydawnictwo Onepress

Znaleziono: 315 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl:

Kreatywność ma ogromny wpływ na efektywność i rezultaty pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe metody... więcej >

Autor: John Stuart Mill

Wydawnictwo: Onepress

Format: mp3

Większość ludzi przedkłada siłę nad wolność.John Stuart MillCzym jest wolność indywidualna i jak należy ją rozumieć? Czy wolność to wartość sama w sobie? Jaki jest zakres nienaruszalnej wolności człowieka jako autonomicznej osoby?... więcej >

Media społecznościowe w służbie Twojej firmySocial media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter),... więcej >

Zastanów się, czego chcesz od życia... A potem weź sprawy we własne ręce!Co czujesz, kiedy oglądasz w telewizji reportaż ze zdobycia K2 albo igrzyska olimpijskie? A kiedy słuchasz kogoś, kto z pasją opowiada o swoim zrealizowanym... więcej >

Oto Twój własny klucz do sukcesu i spełnienia! Twoja wiara w siebie przesądza o Twoim zwycięstwie! Możesz przyciągać więcej wspaniałych okazji! To właśnie od Ciebie zależy Twoja przyszłość!Brak pewności siebie odpowiada za poczucie... więcej >

Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie... więcej >

Autor: Platon

Wydawnictwo: Onepress

Format: mp3

Państwo Platona jest traktatem politycznym, który powstawał w kilku okresach. Najpierw, w okresie sokratycznym, została napisana księga I podejmująca zagadnienia sprawiedliwości i niesprawiedliwości. Pozostałych dziewięć ksiąg autor... więcej >

Na początku było słowoRozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest... więcej >

Masz wysokie kompetencje? Powiedz o tym światuWbrew może nieco przewrotnemu tytułowi to nie jest podręcznik dla osób, które chciałyby doprowadzić lepiej sytuowanych znajomych do ruiny. Poradnik Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od... więcej >

Konkretnie. Precyzyjnie. PrzekonującoRetoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów... więcej >

Odkryj, kto i co pomaga w odniesieniu zwycięstwa Przyjmij inspirację i kieruj się pozytywnym nastawieniem umysłu Przekonaj się, kto pomógł Napoleonowi Hillowi w kształtowaniu jego przyszłościOd tego, kim się otaczasz, bardzo dużo... więcej >

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach.... więcej >

Znaleziono: 315 pozycji

Przeglądaj:

Sortuj według:
Wyświetl: