Bezrobotni jako klienci i partnerzy powiatowych urzędów pracy

Bezrobotni jako klienci i partnerzy powiatowych urzędów pracy

1 ocena

Format:

ibuk

e-ISBN: 978-83-233-8649-0


Seria: ZMIANY ORGANIZACYJNE W INSTYTUCJACH RYNKU PRACY


Badania, których wyniki prezentuje niniejszy tekst zostały zrealizowane w ramach projektu badawczego Zmiany organizacyjne w instytucjach rynku pracy, finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny (Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich 2004–2006). Celem programu było dokonanie, w oparciu o wcześniejszą diagnozę, zmian organizacyjnych i modyfikacji w sposobie funkcjonowania urzędów pracy, mających na celu doskonalenia ich działania. Badanie osób bezrobotnych (korzystających z usług urzędów pracy) miało być właśnie elementem wspomnianej diagnozy istniejącego stanu rzeczy, miało dostarczyć informacji niezbędnych dla zaprojektowania działań w celu dokonania zmian organizacyjnych, prowadzących do bardziej efektywnego funkcjonowania powiatowych urzędów pracy. Obok badań nad bezrobotnymi, zrealizowane zostały także w ramach wspomnianego projektu badania nad pracodawcami, instytucjami i organizacjami rynku pracy, a także personelem powiatowych urzędów pracy.


Rok wydania2007
Liczba stron70
KategoriaPublikacje darmowe
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN-13978-83-233-2363-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  1. Uwagi wstępne    7
  2. Charakterystyka badanych bezrobotnych    15
  3. Sytuacja badanych osób bezrobotnych    17
  4. Komunikacja i współpraca bezrobotnych z PUP    25
  5. Realizacja przez PUP potrzeb i oczekiwań osób bezrobotnych    35
  6. Ocena działań PUP przez bezrobotnych    51
  7. Oczekiwanie pomocy ze strony innych instytucji i organizacji    57
  8. Uwagi końcowe    63
  Literatura    69
RozwińZwiń