Współtworzenie wartości.

-33%

Współtworzenie wartości.

Cyfrowy sektor kreatywny

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

25,46  38,00

Format: pdf

 

Dostęp online przez myIBUK

WYBIERZ DŁUGOŚĆ DOSTĘPU

Cena początkowa: 38,00 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 25,46 zł  


25,46

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.


Prof. dr hab. Maria Romanowska


Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.


Prof. dr hab. Maciej Zastempowski


Rok wydania2023
Liczba stron258
KategoriaZarządzanie, organizacja, strategie
WydawcaWydawnictwo Naukowe Scholar
ISBN-13978-83-67450-01-0
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje