E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

1 opinia

Wydawca:

Poltext

Format:

epub, mobi

RODZAJ DOSTĘPU

40,13  59,90

Format: epub, mobi

Cena początkowa: 59,90 zł (-33%)

Najniższa cena z 30 dni: 40,13 zł  


40,13

w tym VAT

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.


W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.


Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.


Książka składa się z trzech bloków tematycznych:


– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,


– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,


– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.


Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.


Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.


Rok wydania2022
Liczba stron488
KategoriaInne
WydawcaPoltext
ISBN-13978-83-8175-413-2
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

INNE EBOOKI AUTORA

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Okładka
  Strona tytułowa
  Strona redakcyjna
  Spis treści
  Autorzy
  Grzegorz Mazurek Wstęp
  Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe
  Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie
  Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online
  Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online
  Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu
  Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne
  Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online
  Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów
  Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
  Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa
  Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa
  Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing
  Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation
  Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing
  Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu
  Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing
  Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube
  Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing
  Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding
  Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
  Grzegorz Mazurek Zakończenie
  Reklamy
  Przypisy
RozwińZwiń