INNE EBOOKI AUTORA
Autor:
Wydawca:
Format:
epub, mobi
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
Rok wydania | 2022 |
---|---|
Liczba stron | 488 |
Kategoria | Inne |
Wydawca | Poltext |
ISBN-13 | 978-83-8175-413-2 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
INNE EBOOKI AUTORA
POLECAMY
Ciekawe propozycje
Spis treści
Okładka | |
Strona tytułowa | |
Strona redakcyjna | |
Spis treści | |
Autorzy | |
Grzegorz Mazurek Wstęp | |
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe | |
Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie | |
Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online | |
Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online | |
Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu | |
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne | |
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online | |
Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów | |
Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) | |
Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa | |
Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa | |
Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing | |
Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation | |
Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing | |
Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu | |
Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing | |
Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube | |
Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing | |
Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding | |
Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu | |
Grzegorz Mazurek Zakończenie | |
Reklamy | |
Przypisy | |