Studia o mediach, kulturze i komunikacji

Studia o mediach, kulturze i komunikacji

1 opinia

Wydawca:

PRIMUM VERBUM

Format:

pdf

RODZAJ DOSTĘPU

25,20

Format: pdf

Cena początkowa:

Najniższa cena z 30 dni: 25,20 zł  


25,20

w tym VAT

Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowano szereg narzędzi badawczych i pojęć, które próbują uchwycić charakterystyczne cechy współczesności, takie jak: wielokulturowość, globalność i wielopłaszczyznowość zjawisk komunikacyjnych w społeczeństwie konsumpcyjnym, złożoność etycznej problematyki cechującej życie we współczesnym świecie, skomplikowany opis rzeczywistości.


Rok wydania2022
Liczba stron261
KategoriaLiteraturoznawstwo
WydawcaPRIMUM VERBUM
ISBN-13978-83-66354-34-0
Numer wydania1
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje