Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

-24%

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

1 opinia

Format:

pdf, ibuk

DODAJ DO ABONAMENTU

WYBIERZ RODZAJ DOSTĘPU

6,84  9,00

Format: pdf

Cena początkowa: 9,00 zł (-24%)

Najniższa cena z 30 dni: 6,84 zł  


6,84

w tym VAT

TA KSIĄŻKA JEST W ABONAMENCIE

Już od 24,90 zł miesięcznie za 5 ebooków!

WYBIERZ SWÓJ ABONAMENT

Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych przez różnego rodzaju podmioty rynku. Prezentowana monografia stanowi zbiór rozważań dotyczących wykorzystania nowych mediów i technologii w komunikacji marketingowej, które mogą stać się inspiracją do dalszych dociekań i poszukiwań dla badaczy tych zjawisk.


Rok wydania2021
Liczba stron104
KategoriaInformatyka w biznesie/Business Intelligence
WydawcaWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN-13978-83-7875-694-1
Numer wydania1
Język publikacjipolski
Informacja o sprzedawcyePWN sp. z o.o.

Ciekawe propozycje

Spis treści

  Wprowadzenie    7
  
  Rozdział    1
  ĘŚĄĆŻ – czyli jak przekuć kryzys w skuteczny real time marketing (Jakub Kubasik)    15
  1.1. Nowoczesna promocja w formie real time marketingu    16
  1.2. ĘŚĄĆŻ staje się akcją marketingową    19
  1.3. Real time marketing złotym środkiem na kryzys?    26
  
  Rozdział    2
  Nowe trendy konsumenckie − możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej (Monika Kamińska)    29
  2.1. Współczesne oblicze konsumpcji i potrzeb konsumentów    30
  2.2. Zmiany w trendach konsumenckich i poszukiwanie umiaru przez konsumentów    33
  2.3. Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe konsumentów    36
  2.4. Skuteczna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych w dobie nowych trendów konsumenckich    40
  
  Rozdział    3
  Media społecznościowe jako środek komunikacji marketingowej w działalności organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego (Agnieszka Ganiek)    43
  3.1. Organizacje pozarządowe jako przedmiot badań naukowych    44
  3.2. Związek Harcerstwa Polskiego − istota i działalność organizacji    47
  3.3. Istota i klasyfikacja social mediów    48
  3.4. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ZHP    51
  
  Rozdział    4
  Aplikacje mobilne jako nowa forma komunikacji marketingowej z pokoleniem baby boomers (Dawid Banaś)    55
  4.1. Ukryty potencjał marketingowy pokolenia baby boomers    56
  4.2. Komunikacja marketingowa a urządzenia mobilne    60
  4.3. Pokolenie baby boomers jako użytkownicy aplikacji mobilnych    62
  
  Rozdział    5
  Kiedy influencer zamiast pomagać szkodzi – przykłady udanych i nieudanych kampanii marketingowych w nowych mediach (Karolina Kubasik)    67
  5.1. Nowe media, nowy konsument, nowy marketing    67
  5.2. Influencer jako narzędzie w budowaniu wizerunku    68
  5.3. Bieda, smród i ubóstwo − czyli jak Lord Kruszwil promuje Podlasie    70
  5.4. Jak znaleźć influencera, z którym warto współpracować?    74
  
  Rozdział    6
  Napisy i tłumacz języka migowego w nowych mediach i technologiach – komunikacja marketingowa przyjazna osobom niesłyszącym? (Agnieszka Kołodziejczak)    79
  6.1. Dostępność dla osób głuchych – stan obecny     81
  6.2. Nieobecność dostępności w marketingu i informacji    84
  
  Bibliografia    89
  Spis rysunków     99
  Spis tabel    99
  Spis zdjęć    99
  Informacja o autorach    101
RozwińZwiń