POLECAMY
Redakcja:
Wydawca:
Format:
pdf, ibuk
Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
Rok wydania | 2016 |
---|---|
Liczba stron | 272 |
Kategoria | Gospodarka światowa |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
ISBN-13 | 978-83-8206-272-4 |
Język publikacji | angielski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o.o. |
POLECAMY
Ciekawe propozycje